Anunțuri
Anunț 2 octombrie 2025
DEPUNERE DOSARE
Primăria Municipiului Timişoara, prin Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, organizează, în perioada 23 noiembrie 2025 – 7 ianuarie 2026, în zona centrală a municipiului Timișoara, cea de-a XVIII-a ediție a Târgului de Crăciun.
În vederea derulării de activități comerciale în cadrul târgului, toți cei interesați pot depune dosarele de înscriere în perioada 2-12 octombrie 2025. Depunerea dosarelor de înscriere se va face DOAR la adresa de email boe@ccmt.ro, în atașamentele unui singur email, sau în format fizic, la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara (Str. Miron Costin nr. 2), Compartiment Organizare Evenimente, de luni până vineri, între orele 10:00-12:00.
Dosarele de înscriere trimise pe alte adrese de email nu vor fi luate în considerare.
Telefon informații Compartiment Organizare Evenimente: 0711 056 054
CALENDARUL PROCEDURII DE SELECȚIE
2-12 octombrie 2025 – Depunerea cererilor de înscriere
15-17 octombrie 2025 – Analiza și selecția dosarelor
20 octombrie 2025 – Afișarea rezultatelor
21 octombrie 2025 – Depunerea contestațiilor
22 octombrie 2025 – Soluționarea contestaților
23 octombrie 2025 – Afișarea rezultatelor finale
24-29 octombrie 2025 – Încheierea contractelor cu agenții economici selectați, conform unui interval orar ce va fi comunicat ulterior.
PARTICIPANȚI
Pot participa:
• Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare, cu specific de Crăciun;
• Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare (cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.), precum și producători de mâncare gătită cu specific tradițional.
Taxele de participare diferă, în funcție de natura activității desfășurate și de produsele comercializate.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.
Pentru informații complementare, vă stăm la dispoziție de luni până vineri, între orele 8:00-16:30, la telefon: 0711 056 054.
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează, în perioada 23 noiembrie 2025 – 7 ianuarie 2026, în zona centrală a orașului, o nouă ediție a Târgului de Crăciun.
1. În vederea derulării activităților recreative și de divertisment din cadrul târgului, cei interesați pot depune la sediul Casei de Cultură din Timișoara (str. Miron Costin nr.2) sau online, pe adresa boe@ccmt.ro, până vineri, 3 octombrie 2025, următoarele documente:
• cererea de înscriere (cu indicarea clară a dimensiunilor utilajelor, a suprafețelor ocupate, a tarifelor practicate, a consumului de curent electric), care poate fi descărcată de pe www.casadeculturatm.ro
• acte firmă (copii Certificat Unic de Înregistrare, certificat constatator)
• cartea de identitate a reprezentantului firmei aplicante
• ISCIR, fișa de descriere a utilajului și a condițiilor de funcționare si alte avize necesare funcționării utilajului sau/ și desfășurării activităților
• fotografii ale activităților propuse și ale utilajelor și toate avizele de funcționare necesare.
2. Activitățile solicitate: patinoar, roată panoramică, carusel, trenuleț, photobooth și altele, din aceeași categorie
3. Condiții de participare
• Comercianții înscriși trebuie să fie persoane juridice autorizate pentru desfășurarea activităților propuse, fără datorii către CCMT, iar firma și reprezentanții săi legali să nu fi fost implicați în situații juridice de natură penală, rezultate ca urmare a desfășurării activităților specifice firmei. Chiar și în condițiile în care comerciantul este selectat și încheie contractul cu CCMT, dar ajunge în aceste situații până la momentul derulării evenimentului, el poate fi exclus din eveniment.
• Activitățile și serviciile propuse vor avea tematica, decorul, aspectul ori conținutul legate de sezonul de iarnă ori de sărbătorile de iarnă.
• Prestatorii de servicii selectați își asumă obligația obținerii tuturor avizelor necesare amplasării și funcționării utilajelor pe întreaga durată a evenimentului, suportă costurile de instalare ale acestora, contravaloarea energiei electrice consumate, a apei sau a altor utilități, răspund pentru siguranța participanților și pentru paza utilajelor.
Neîndeplinirea cerințelor de participare atrage descalificarea firmelor înscrise, fără a mai intra în procesul de selecție.
4. Criterii de selecție:
1. Vechimea și uzura utilajului (atestată cu documente)
– Utilaj fabricat în ultimii 10 ani = 25 p
– Utilaj cu vechime între 10-15 ani = 15 p
– Utilaj cu vechime mai mare de 15 ani = 0 p
2. Estetica utilajului/standului așa cum reiese din fotografiile depuse de aplicant
– Estetic = 25 p
– Acceptabil = 15 p
– Inestetic = 0 p
3. Activitatea propusă este în concordanță cu specificul și tematica evenimentului
– Activitate corespunzătoare = 25 p
– Activitate adaptabilă = 15 p
– Activitate necorespunzătoare = 0 p
4. Comportamentul și fidelitatea aplicantului la evenimente anterioare ale Casei de Cultură, în anii precedenți
Observație
Fidelitate = depunerea cererii de participare la un eveniment
• Comportament adecvat și fidelitate (participare la minim 3 evenimente în anul anterior) = 25 p
• Firma și reprezentantul legal sunt la prima solicitare de participare la un eveniment al CCMT = 15 p
• Comportament adecvat și participare la mai puțin de 3 evenimente, în anul anterior = 10 p
• Comportament uneori neadecvat și prezența la minim 3 evenimente, în anul anterior = 5 p
• Comportament uneori neadecvat și participare la mai puțin de 3 evenimente în anul anterior = 0 p
TOTAL 100 p
5. Casa de Cultură va acorda dreptul de instalare și de desfășurare a activităților de divertisment și recreative cu condiția achitării unui tarif de participare:
• Trenuleț – 2720 lei/ săptămână
• Patinoar – 5440 lei/ săptămână
• Carusel – 2720 lei/ săptămână
• Roată panoramică – 8704 lei / săptămână
• Photobooth – 550 lei/ săptămână
În acest an, minoritățile etnice timișorene vor fi sărbătorite în 19 și 20 septembrie, în Piața Libertății și Piața Sfântul Gheorghe.
Pe lângă concerte, ateliere, lansări de carte etc., în Piața Sfântul Gheorghe va avea loc un eveniment cultural-culinar inedit: „Sufrageria Multiculti”, care, organizat în parteneriat cu Claudia-Romana Rista, diplomat culinar, as. Fata Care Găteşte Cu Flori, își propune să aducă timișoreni, bănățeni şi goşti împreună, în jurul unei experiențe culinare cu bucate alese din bucătăria minorităților etnice.
În acest context, căutăm colaboratori din domeniul HORECA, care ar putea pregăti mai multe preparate culinare din lista care poate fi consultată pe site-ul nostru – www.casadeculturatm.ro, alături de informații legate de calendarul selecției.
Vă așteptăm cu noi!
Anunț 22 iulie 2025
Comercianți acceptați la Ruga Timișoarei
Produse alimentare
IF Sabau Florian
SC VRM Concept SRL
SC Capri Gelato SRL
SC Casa Lory Family SRL
SC Steldina Company SRL
SC MVT Global Consulting SRL
SC Leonaalex Food SRL
SC Adysim AS SRL
II Gaitan Daniel
SC Berarium SRL
SC La Rozi SRL
SC Doringo Dream SRL
SC Miremar Company SRL
SC RCM Diarusu SRL
II Musteti Dorin
SC Norisorul Dulce SRL
SC RM Duo Dulce SRL
SC Alina si Cosmin food SRL
SC Deco Premium Food SRL
SC We trust food SRL
SC Lemon Shake SRL
Produse nealimentare
PFA Cerbu Mihaela
SC ADBN Import SRL
Contractele se vor încheia la Casa de Cultură luni și marți – 28-29 IULIE, intre orele 12.00-15.00.
Anunț 22 iulie 2025
Comercianți acceptați la evenimentul MulticulTim (19-20 septembrie)
Produse alimentare
IF Sabau Florian
SC VRM Concept SRL
SC Capri Gelato SRL
SC Casa Lory Family SRL
SC MVT Global Consulting SRL
SC Leonaalex Food SRL
SC Adysim AS SRL
II Gaitan Daniel
SC Ybradi Flor SRL
SC Berarium SRL
SC La Rozi SRL
SC Doringo Dream SRL
SC Tim Trade 64 Distribution SRL
SC Miremar Company SRL
II Musteti Dorin
SC Grill House Satu Mare SRL
SC Alina si Cosmin food SRL
SC We trust food SRL
Produse nealimentare
PFA Cerbu Mihaela
PFA Gabor Agneta
II Markus-Biro Anita
PFA Zabos Attila
SC Momos Crochet SRL
SC Tafrica Crafts SRL
Contractele se vor încheia la Casa de Cultură luni și marți – 28-29 IULIE, intre orele 12.00-15.00.
MULTICULtim
Parteneriat HORECA
Preambul
În acest an, minoritățile etnice timișorene vor fi sărbătorite în 19 și 20 septembrie, în Piața Libertății și Piața Sfântul Gheorghe.
Pe lângă concerte, ateliere, lansări de carte etc., în Piața Sfântul Gheorghe va avea loc un eveniment cultural-culinar inedit: „Sufrageria Multiculti”, care, organizat în parteneriat cu Claudia-Romana Rista, diplomat culinar, as. Fata Care Găteşte Cu Flori, își propune să aducă timișoreni, bănățeni şi goşti împreună, în jurul unei experiențe culinare cu bucate alese din bucătăria minorităților etnice.
În acest context, căutăm colaboratori din domeniul HORECA, care ar putea pregăti mai multe preparate culinare din bucătăria minorităților entice timișorene/bănățene.
1. Serviciile pot fi propuse contra cost (vezi mai jos detalii ofertă) sau sub formă de sponsorizare, ca parteneriat de imagine.
2. Pentru a participa la selecție, trimiteți, până joi, 24 iulie 2025, ora 12:00, un mail pe office@ccmt.ro, în care veți preciza următoarele:
• numele firmei
• persoană și date de contact (nume și prenume, număr de telefon, adresă de email)
• felul/felurile de mâncare pe care îl/le puteți face
• ofertă de preț, la 60*2 porții pe zi (orele 14:00 și 17:30), care include veselă de porțelan, tacâmuri de inox și ospătari
3. Felurile de mâncare propuse sunt următoarele:
• gulaș cu spätzle/găluște
• zamă de orice fel cu tăieței de casă/găluște
• chiftele cu sos de părădaisă și pătrunjel
• ciulșpais de dovlecel sau alte legume
• spanac cu friganele
• supă de roșii cu ou, găluște, tăieței
• ciorbă de varză
• ardei umpluți (cu sos sau zamă)
• Krautsuppe
• gomboți cu caise, prune
• clătite bănățene + gemuri
• tăieței cu nucă, pesmet & gem
• budincă de macaroane
• dovlecei / conopidă / ciuperci pané cu sos
• pleskavica
• chiftele + sosuri bănățene
• cârnați bănățeni, caltaboși + jumări + compot
• mix grill (cârnați, plescavița…) + murături
• zamă de salată cu afumături
• Grenadier Marsch
• porumbel (zamă, tocăniță etc.)
• bruschete
• găluște pe varză
• cotlet cu os
• sarmale bănățene
• sarmale cu foi de viță
• ștrudel cu ludaie, mere, vișine, mac
• crumpi cu găluște și sos de roșii
• tașche umplute (sărate/dulci)
• cotoroage (răcituri)
• Rindfleisch
• salată șvăbească de cartofi
• păsulă cu ulei de ludaie
• ardei Liptauer
• pancove
În afară de acestea, pot fi propuse și alte feluri de mâncare, care vor fi descrise în mailul trimis către Casa de Cultură.
4. Mâncarea va fi livrată în sistem catering, pentru a fi servită caldă, în Piața Sfântul Gheorghe.
5. Rezultatul selecției va fi anunțat luni, 28 iulie 2025, pe pagina de Facebook a Casei de Cultură.
Anunț 10 iulie 2025
Comisia de de soluționare a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor participanților la evenimentul Ziua Timișoarei, întrunită în 10.07.2025, a decis respingerea celor 3 contestații depuse, după cum urmează:
1. Contestația nr.6370/9.07.2025, formulată de către dl. Dobrea Emanuel, reprezentant al firmei Churros Fiesta SRL
2. Contestația nr. 6369/9.07.2025, formulată de către doamna Becan Loredana, in calitate de reprezentant al firmei SC Almaz Steel SRL
3. Contestația nr.6371/9.07.2025, formulată de către dl.Burtea Nicolae Ovidiu, in calitate de reprezentant al firmei SC Înghețata de Vis
Motivele respingerii contestațiilor vor fi comunicate în scris.
Anunț 8 iulie 2025
Comercianți acceptați Ziua Timișoarei
1-3 August 2025:
SC Capri Gelato SRL | înghețată |
SC Statia cu vin SRL | vin, răcoritoare, cocktail |
SC Krofne MRS SRL | gogoși, clătite, înghjețată |
SC Laseli Ken SRL | înghețată artizanală |
SC Steldina Company SRL | pop-corn |
SC Diamond Finance SRL | waffe, înghețată, gogoși |
SC Pablito Truck SRL | mojito |
SC Masina cu clatite SRL | clătite, plăcinte, limonadă |
SC Alina si Cosmin Food SRL | gogoși, clătite, waffe |
II Musteti Dorin | gogoși, pop-corn, vătă de zahăr, porumb fiert |
SC Briamis Family SRL | pizza |
SC Prosecco Van Timisoara SRL | limonada |
SC Tim Trade 64 Distribution SRL | langoși |
SC We trust food SRL | crispy, hot dog, cartofi |
SC Adysim AS SRL | plăcinte, kurtoș, porumb, inghețată |
SC Miremar Company SRL | sandwich |
SC Serind SRL | vinuri, cocktail, răcoritpare |
SC Factory Speciality Coffee SRL | cafea, limonada, chai |
SC MVT Global Consulting SRL | bere artizanală |
SC Ms Sweets Vehicle SRL | papanasi, tiramisu |
SC Bio Banat Org SRL | cidru, prosecco, cocktail |
SC Berarium SRL | bere artizanală |
SC PDV Moto Trans SRL | waffe, churros |
II Sabau Florian | langosi |
SC Deco Premium Food SRL | churros |
SC Norisorul Dulce SRL | vată de zahăr, pop corn |
SC RCM Diarusu SRL | bugeri, cartofi prajiti |
SC Casa Lory Family SRL | clătite, gogoși |
II Gaitan Daniel Remus | gogoși, înghețată, porumb fiert |
SC Statia cu vin SRL | limonada, smoothie, cafea |
SC Secaseni Suc Hub SRL | sucuri naturale |
SC Pablito Truck SRL | pleskavita, schnitzel |
SC Miremar Company SRL | burger |
SC Cazanaria Obrejana SRL | țuica in sticlă , cocktailuri, sprit, inghetata |
Contestațiile pot fi depuse miercuri, 9 iulie, până la ora 15.00, pe adresa office@ccmt.ro
Contractele se vor încheia la Casa de Cultură, luni, 14 iulie și marți, 15 iulie, in intervalul orar 12.00-14.00.
Anunț 18 iunie 2025
Comercianți acceptați la Festivalul Inimilor 2025:
SC Capri Gelato SRL | înghețată | food truck |
SC M’s Sweet Vehicle SRL | tiramisu, papanași, limonadă | food truck |
SC Tim Trade 64 Distribution SRL | langoși | food truck |
IF Sabau Florian Avram | langoși | food truck |
SC MVT Global Consulting SRL | bere artizanală la draft | food truck |
SC Deco Premium Food SRL | churros, clătite | food truck |
SC Steldina Company SRL | pop-corn | stand |
SC CSD Dainity SRL | limonadă, bubble tea | food truck |
SC Rebelya Food SRL | grătar | stand |
II Musteti Dorin | gogoși, pop corn, vată de zahăr, porumb fiert | food truck |
SC Adysim AS SRL | kurtoș, plăcinte, porumb | food truck |
SC Casa Lory Family SRL | clătite, gogoși | food truck |
SC Miremar Company SRL | grătar | stand |
PFA Beg Danut | zacuscă, murături, dulceață, siropuri | stand |
SC La Rozi SRL | kurtoș, langoși, înghețată | food truck |
SC Sweet Fusssion Brothers SRL | înghețată thailandeză | food truck |
II Gaitan Daniel-Remus | gogoși, slushy înghețată, porumb fiert | food truck |
SC Pablito Truck SRL | mojito cu sau fara alcool | stand |
SC Casuta cu dulciuri SRL | ciocolata de casa, prajituri | food truck |
SC Masina cu clatite SRL | clătite, plăcinte, limonadă | food truck |
SC Berarim SRL | bere artizanală la draft | food truck |
SC Secaseni Suc Hub SRL | sucuri naturale | stand |
SC Alina si Cosmin SRL | clătite, gogoși, waffe | food truck |
SC Top Royal Family SRL | corn dog, gogoși, porumb | food truck |
SC Your Beautifuli SRL | grătar | stand |
SC Depo b2b SRL | mic doc, cartofi prăjiți | stand |
SC Doringo Dream SRL | grătar | stand |
SC Tafrica Crafts SRL | produse handmade | stand |
PFA Delescu Ioana-Carmen | produse handmade | stand |
SC Art Crafts 2021 SRL | bijuterii | stand |
SC ADBN Import SRL | lumânări artizanale | stand |
PFA Kemeny Miklos | produse din piele | stand |
SC Lucimin SRL | haine tradiționale, bijuterii | stand |
PFA Cerbu Mihaela Cristina | brățări, jucării, sticlă pictată, brelouri | stand |
PFA Arvinte Alina Ionela | jucării, brățăro, lumănări, baloane, brelocuri | stand |
SC Lamevi Trans SRL | bijuterii | stand |
SC Momos Crochet SRL | jucării croșetate | stand |
SC Sam’s Creations SRL | pictură pe față, tatuaje, glitter | stand |
II Rusu Gianina | jucării | stand |
PFA Ghinet-Bizu Oana | sticlă pictată | stand |
S.C. VRM CONCEPT SRL |
Anunț 13 iunie 2025
CONCURS
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează, în perioada 16.06.2025 – 16.07.2025, la sediul său din Str. Miron Costin nr.2, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a unui post contractual vacant, de execuție, Referent, grad IA, studii medii, la Compartimentul Educație culturală-Edupol.
Anunț 11 iunie 2025
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara invită artiștii stradali la a doua sesiune de audiții din 2025.
Se pot înscrie muzicieni, dansatori, artiști plastici, actori (inclusiv statui vivante) și alți creatori pasionați, care doresc să performeze în spațiul public și nu dețin legitimație valabilă, precum și cei a căror legitimație expiră în iunie 2025.
Audițiile vor avea loc în 18 și 19 iunie, începând cu ora 9:00. Perioadă de înscrieri: 11-17 iunie 2025.
Pentru informații complementare, vă stăm la dispoziție de luni până vineri, între orele 9:00-16:30, pe mail office@ccmt.ro, la telefon 0256-498 214 sau pe site-ul www.casadeculturatm.ro („Artă în spațiul public”).
Anunț 19 mai 2025
Activități recreative acceptate în cadrul evenimentului Cireșar (31mai-1 iunie 2025)
1. SC Pure&Magic Photography
• Carusel
• Tobogan
• Eurojumper
• Pictură pe față
• Baloane cu heliu
2. Degetu Mic
• Tobogan mic
• Bubble mouse
• Cabină foto
• Pictură pe față
• Baloane cu heliu
3. Luna Park A&R
• Tobogan mare
• Pistă mașinuțe
• Mașinuțe copii
• Carusel
• Trenuleț
4. SC Service Ilie Team
• Tobogan
Anunț 13 mai 2025
Ca urmare a procedurii de selecție, vă comunicăm comercianții acceptați în cadrul evenimentului CIREȘAR (31 mai-1 iunie 2025).
SC Briamis Family SRL – pizza, limonadă, fresh
SC We Trust Food SRL – crispy de pui, chipsuri, cașcaval pane
SC Tuma Mobile Food SRL – burgeri, hot dog, sandwich
SC RCM Diarusu SRL – burgeri, cartofi, suc
SC Radolal SRL – clătite
SC Mașina cu clătite – clătite, limonadă
II Nagy B. Noemi – dubai strawberry cup, sucuri
SC Deco Premium SRL – churros și clătite
SC Alina și Cosmin food SRL – gogoșele, clătite, waffe
Sc Musteți Dorin II – gogoșele, porumb, popcorn, sucuri la pahar și vată de zahăr
II Găitan Daniel Remus – gogoși, limonadă, porumb
SC Pauls Fantasy Pizza SRL – gogoșele, porumb fiert, suc
SC Budok & Eugen SRL – gogoșele, porumb fiert, suc
SC Leonalex Food SRL – langoși, slushy
SC Adysim AS SRL – plăcinte, porumb
SC Căsuța cu dulciuri SRL – dulciuri de casă
SC Factory Speciality Coffee SRL – cafea, limonadă, iced tea
SC Secașeni Suc Hub SRL – sucuri naturale
SC Alemar Project SRL – înghețată, cola, limonadă
SC Alemar Project SRL – înghețată, cola, limonadă
SC Capri Gelato SRL – înghețată artizanală
SC Laseli Ken SRL – înghețată
SC Steldina Company SRL – popcorn
SC Norișorul Dulce SRL – vată de zahăr, popcorn
SC Tafrica Crafts SRL – brățări, cercei, rochițe și haine copii
PFA Cerbu Mihaela Cristina – decorațiuni, jucării, brățări, baloane
PFA Arvinte Alina – jucării croșetate, brățări, baloane
SC Ibara Exotic SRL – brățări, instrumente muzicale, obiecte croșetate
Vasile Ionut Valentin – lavandă și șofran
PFA Delescu Ioana – căni, cercei, inele, agende, broșe
I Am Natural Life SRL – produse cosmetice, lavandă
SC Sam’s Creations SRL – pictură pe față, tatuaje temporare
SC Momo’s Crochet SRL – jucării croșetate
PFA Gabor Gabriela – obiecte decorative
PFA Ghinet-Bizu Oana – sticlă de uz practic pictată
PFA Ciorici Elisaveta – agrafe, cordeluțe, brățări
SC Seeds of Kenosis Design SRL – bijuterii și obiecte din lemn
SC D&D Arceramit SRL obiecte ceramice, textile
SC Lutelier – obiecte ceramice
Heghedus Maria II – produse handmade
Contractele se vor încheia miercuri, 14 mai, între orele 10.00-13.00 (produse alimentare) și joi, 15 mai, între orele 12.00-14.00 (produse nealimentare). Pentru activitățile recreative, comunicarea rezultatelor selecției prestatorilor de servicii se va realiza miercuri,14 mai, ora 14.00, la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara.
Anunț 5 mai 2025
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează în perioada 31 mai – 1 iunie 2025 evenimentul dedicat sărbătoririi Zilei Copilului, în Parcul Copiilor din Timișoara.
În vederea derulării activităților comerciale din cadrul evenimentului, toți cei interesați pot depune până vineri, 9 mai 2025, ora 12:00, la sediul Casei de Cultură din Timișoara (str. Miron Costin nr.2) sau online, pe adresa boe@ccmt.ro, până duminică, 11 mai, cererea de înscriere și următoarele documente:
- acte firmă (copii certificat unic de înregistrare, certificat constatator)
- documentul de înregistrare emis de către Direcția Sanitar-Veterinară
- cartea de identitate a reprezentantului firmei aplicante
- carte de identitate și talon truck
- fotografii ale truckului/standului și ale produselor comercializate.
Produsele ce pot fi propuse spre comercializare în cadrul evenimentului sunt:
Produse nealimentare: produse fast-food, clătite, porumb fiert, pop-corn, înghețată, langoși, prăjituri, gogoși, apă, cafea și băuturi răcoritoare.
Produse nealimentare: produse handmade și meșteșugărești ( realizate de meșteri populari)
De asemenea, se mai pot pot înscrie:
- prestatori de servicii recreative (eurojumper, carusel etc.)
- persoane juridice cu următoarele obiecte de activitate: librării, petshop-uri, magazine de jucării din lemn, magazine de biciclete/trotinete/role/echipament sportiv, magazine de unelte de grădinărit, magazine care comercializează bulbi, semințe, pomi fructiferi etc.
Reglementări:
- Nu se admit terasele food
- Nu se vor comercializa băuturi alcoolice
- Ne rezervăm dreptul de a selecta un număr determinat de comercianți ce propun spre comerciaalizare același produs.
- Cei ce au mai multe produse propuse, pot fi acceptați doar cu un anume produs.
- Dacă sunt maii mulți comercianți eligibili cu produse similare, există posibilitatea de a fi repartizați fiecare pe un alt eveniment.
- Comerciantul nu poate negocia locul amplasării sale în zona comercială, riscând să fie exclus din eveniment.
Formularul-tip de înscriere se poate descărca de pe pagina de facebook Casa de Cultură a Municipiului Timișoara și de pe site-ul www.casadeculturatm.ro, unde poate fi găsit și regulamentul de desfășurare al procedurii de selecție, al cărei calendar este următorul:
- 5 mai lansarea anunțului de înscriere
- 11 mai încheierea perioadei de înscriere
- 12 mai analiza dosarelor înscrise
- 13 mai anunț comercianți selectați
14 mai încheierea contractelor
DESCARCĂ CEREREA DE ÎNSCRIERE AICI
Vă aducem la cunoștință lista participanților selectați pentru evenimentele organizate în cartierele Timișoarei în anul 2025:
Duminică, 25 mai – Străzi pentru comunitate (Bulevardul Cetății)
• Norișorul Dulce
• Steldina
• Găitan Daniel
• Capri Gelato
• Briamis Family
• Casa Lory
• Radolal
• Alina și Cosmin Food
• Pauls Fantasy Pizza
• Zolly Food Tim
• Delescu Ioana Carmen PFA
• Pure&Magic (topogan, eurojumper, pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (topogan gonflabil, bubble home, photobooth, baloane heliu, pictură pe față)
Sâmbătă, 7 iunie – Povești din vecini (Parcul Pădurice)
• Norișorul Dulce
• Steldina
• Găitan Daniel
• Capri Gelato
• Radolal
• Alina și Cosmin Food
• Zolly Food Tim
• Delescu Ioana Carmen PFA
• AASB FAM
• Pure&Magic (topogan, eurojumper, pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (topogan gonflabil, bubble home, photobooth, baloane heliu, pictură pe față)
Duminică, 8 iunie – Ruga Freidorf (Parcul Petőfi Sándor)
• Norișorul Dulce
• Steldina
• Găitan Daniel
• Capri Gelato
• Secaseni Suc Hub
• Rebelya Food
• Doringo
• Radolal
• Alina și Cosmin Food
• Zolly Food Tim
• Delescu Ioana Carmen PFA
• Pure&Magic (carusel, tobogan, eurojumper, pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (bubble home, photobooth)
Sâmbătă, 14 iunie – Povești din vecini (Parcul Dacia)
• Steldina
• Delescu Ioana Carmen PFA
• AASB FAM
• Pure&Magic (pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (bubble home, photobooth, baloane heliu, pictură pe față)
Duminică, 15 iunie – Ruga Calea Martirilor
• Norișorul Dulce
• Steldina
• Găitan Daniel
• Briamis Family
• Capri Gelato
• Rebelya Food
• Doringo
• Casa Lory
• PDV Moto Trans
• Paul s Fantasy Pizza
• Zolly Food Tim
• Secaseni Suc Hub
• Delescu Ioana Carmen PFA
• Pure&Magic (carusel, topogan, eurojumper, pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (tobogan gonflabil, bubble home, photobooth, baloane heliu, pictură pe față)
Duminică, 20 iulie – Povești din vecini (Parcul Edison)
• Norișorul Dulce
• Steldina
• Găitan Daniel
• Briamis Family
• Radolal
• Zolly Food Tim
• Delescu Ioana Carmen PFA
• AASB FAM
• Pure&Magic (pictură pe față, baloane cu heliu)
• Degetu’ Mic (tobogan gonflabil, bubble home, photobooth, baloane heliu, pictură pe față)
Vă mulțumim tuturor pentru interesul și implicarea în viața comunității noastre! Ne vedem la evenimente!”
CĂSUȚA CREATIVĂ – Produse handmade sau meșteșugărești
Regulament
PREAMBUL
Târgul de Paște va avea loc în Piața Libertății din Timișoara, în perioada 23 martie-23 aprilie 2025.
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara încurajează artizanii și meșterii populari să participe, punându-le la dispoziție o căsuță pe care aceștia o pot ocupa pe perioade mai scurte de timp (între 3 și 7 zile), cu taxe minime.
PROCEDURA DE ÎNSCRIERE
1. Trimite intenția ta pe office@ccmt.ro, în perioada 6-14 martie 2025.
Vei anexa mailului următoarele:
– fișa de înscriere, completată;
– un CV
– câteva informații despre produsele handmade/meșteșugărești pe care le creezi;
– câteva imagini reprezentative cu aceste produse;
– documentele menționate la secțiunea „Documente necesare”.
2. Așteaptă răspunsul nostru, pe care trebuie să îl primești pe mail, în maxim 24 de ore lucrătoare de la înscrierea ta. Dacă nu îl primești, asigură-te că mailul tău a ajuns la noi, cu un telefon la 0256 498 214.
3. Așteaptă rezultatul final al selecției, pe care îl vei primi în 14 martie. Vor fi acordate note de la 1 la 5, ținând seama de următoarele criterii, astfel:
– originalitatea produselor și a materialelor folosite (lână, mărgele, lemn etc.) – 1,5p
– caracterul exclusiv handmade – 1,5p
– diplome și certificate de artizan/meșteșugar/absolvent Facultate de Arte etc. – 1p
– disponibilitatea de a asigura ateliere, pe perioada ocupării căsuței – 1p
4. Dacă ai fost acceptat, vei fi contactat de către un reprezentant al Casei de Cultură, pentru a stabili detaliile necesare bunei desfășurări a activității (perioada de ocupare a căsuței, achitarea taxei de participare de 50 lei/zi, detalii tehnice).
5. Încheierea unui contract de parteneriat cu Casa de Cultură a Municipiului Timișoara.
DOCUMENTE NECESARE
Pentru SRL, PFA, PFI, IF, ÎI:
– Copie a cărții de identitate a administratorului;
– Acte firmă (copii Certificat Unic de Înregistrare, certificat constatator obținut de la ORC, în baza Legii 359/2004), din care să rezulte că obiectul principal de activitate coincide cu specificul activității ce urmează a fi desfășurată în cadrul evenimentului și cu alte activități desfășurate în afara sediului social sau la beneficiari (terți);
– diplome și certificate de artizan/meșteșugar/absolvent Facultate de Arte (opțional)
Pentru ONG-uri:
– Copie a cărții de identitate a președintelui/administratorului;
– Copie Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF);
– Statutul ONG-ului, din care să reiasă că scopul și obiectivele acesteia corespund cu activitatea declarată în formularul de înscriere; Decizie definitivă și irevocabilă privind înregistrarea asociației. Statutul trebuie să facă referire la codul CAEN pentru care se solicită autorizarea;
– diplome și certificate de artizan/meșteșugar/absolvent Facultate de Arte (opțional)
OBSERVAȚII
- Casa de Cultură a Municipiului Timișoara își rezervă dreptul de a nu accepta toți solicitanții care au depus documente pentru Căsuța Creativă din Târgul de Paște.
- Nu sunt acceptate contestații.
- Taxa de 50 lei/zi include serviciul Retim și va fi achitată la semnarea contractului cu Casa de Cultură a Municipiului Timișoara, dar nu mai târziu de luni, 17 martie 2025.
- Contravaloarea energiei electrice consumate pe perioada ocupării căsuței va fi achitată conform contorizării. Aceasta se va face individual, pentru fiecare ocupant, în parte.
- Artizanii din zona Timișoarei și din județul Timiș au prioritate.
- Perioada de ocupare a unei căsuțe este de 3-7 zile. Dacă există mai mulți solicitanți pentru aceeași perioadă, Casa de Cultură a Municipiului Timișoara își rezervă dreptul de a stabili calendarul final de ocupare.
- Ocupanții Căsuței creative vor respecta prevederile aplicabile din Regulamentul Târgului de Paște (program de activitate, comportament etc.)
Anunț important – Târgul de Paști 2025!
În urma depunerii a 5 contestații de către:
✅ II Erdei Luminița
✅ SC Dominik Timișoara SRL
✅ SC Your Beautifuli SRL
✅ SC Paul’s Fantasy SRL
✅ SC Bio Citi SRL
Comisia de soluționare a contestațiilor s-a întrunit pe 03.03.2025 și a respins toate contestațiile privind selecția dosarelor.
Motivele respingerii:
Regulamentul Târgului de Paști prevede că acceptarea comercianților se face pe categorii de produse, în funcție de punctajele obținute.
Organizatorul are dreptul de a limita numărul comercianților în funcție de spațiul disponibil și grupele de produse comercializate.
Decizia a fost luată conform acestor criterii.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm la Târg!
Vă comunicăm omercianții acceptați la Târgul de Paști din Timișoara, ediția a XIVI-a (23 martie-23 aprilie 2025)
1. SC Miremar Company SRL food truck – burgeri
2. SC Top Royal Family SRL food truck – corn dog, cartofi spiralati
3. SC Tim Trade 64 Distribution SRL food truck – langoși
4. SC Krofne M&S SRL food truck – gogoși, clătite, slushy, limonada, cafea, fresh
5. SC Pablito Truck SRL food truck – pleskavita, hot dog, burger
6. SC Norisorul Dulce SRL food truck – vată de zahăr, popcorn
7. II Otves Eugen CCMT cu pridvor – plăcinte, ștrudel
8. IF Sabau Florian Avram SRL CCMT – langoși
9. SC Adysim AS SRL CCMT cu pridvor – kurtoș, plăcinte
10. SC Masina cu Clatite SRL casuță proprie – clătite, plăcinte
11. SC Serind SRL food truck – vin la sticlă, vin la pahar
12. II Musteti Dorin căsuța proprie – gogoși, popcorn și vată de zahăr
13. SC Miremar Company SRL food truck – sandwich, panini
14. SC Casa Lory Family SRL food truck – clătite, gogoși
15. II Gaitan Daniel CCMT cu pridvor – gogoși, înghețată, porumb fiert
16. SC La Rozi SRL CCMT cu pridvor – kurtos, langoși
17. SC Bio Banat Org SRL food truck – cidru, prosecco, cocktailuri, limonada
18. SC We Trust Food SRL food truck – crispy, cartofi
19. SC Deco Premium Food SRL food truck – churros, clătite
20. SC Begu Food SRL CCMT cu pridvor – langoși și plăcinte
21. SC Briamis SRL food truck – pizza, limonadă, freshuri
22. SC Leonaalex Food SRL food truck – langoși, granita, porumb fiert
23. SC Miro Roxy SRL CCMT – baton, nuga, salam biscuiti
24. SC Alina si Cosmin SRL food truck – clătite, gogoși
25. SC DDS Activ Factory SRL CCMT cu pridvor – kurtoș, plăcinte
26. SC Churros Fiesta SRL food truck – churros
27. SC Ciem Wine Food SRL CCMT – vin
28. SC Casuta cu dulciuri SRL food truck – dulciuri
29. SC Zolly Food Tim SRL CCMT cu pridvor – gogoși, plăcintă
30. SC Ady Levai LRI SRL CCMT cu pridvor – kurtoș, plăcinte
31. SC Kaly Family Enjoy SRL CCMT cu pridvor – kurtoș
32. SC Regal Vin Comercials SRL CCMT – vin
33. PFA Mureanu Ionuț CCMT – bijuterii
34. PFA Delescu Carmen Ioana CCMT – produse cu specific pascal
35. PFA Kemeny Miklos CCMT – produse handmade
36. SC I Am Natural Life SRL CCMT – produse handmade, produse naturiste
37. IF Heghedus Maria proprie – produse cu specific pascal
38. SC Atelierul Creativelo SRL CCMT – produse handmade
39. SC Lutelier SRL proprie – ceramică
40. PFA Cerbu Mihaela CCMT – produse cu specific pascal
41. PFA Arvinte Alina CCMT – produse cu specific pascal
42. PFA Floria G. Liliana CCMT – produse cu specific pascal
43. SC Tafrica Crafts SRL CCMT – produse handmade
44. SC Momo’s Crochets SRL CCMT – produse handmade
45. SC Beny’s Style Nr. One SRL CCMT – produse handmade din piele
46. PFA Bololoi Camelia CCMT – produse handmade
47. SC Ibara Exotic SRL CCMT – produse handmade
48. SC D&D Art SRL CCMT – produse handmade
49. SC Ihtis Foto SRL proprie – photo booth
50. SC Pure and Magic Photography SRL – carusel, eurojumper carusel
51. SC Andreas Luna Park SRL – carusel, trenuleț carusel
52. SC Degetu Mic SRL CCMT – photobooth
Observații
Expozanții declarați respinși de către Comisia de Analiză și Selecție pot depune contestație prin completarea unei cereri și trimiterea ei la Casa de Cultură a Municipiului Timișoara, pe adresa de email: office@ccmt.ro, vineri, 28 februarie 2025, conform calendarului prevăzut de regulament.
Încheierea contractelor cu agenții economici selectați: 5-7 martie 2025, intre orele 12.00-15.00, la Casa de Cultură.
Anunț 24 februarie 2025
EȘTI ARTIST LOCAL ȘI VREI SĂ CÂNȚI SAU SĂ DANSEZI PE SCENA TÂRGULUI DE PAȘTE?
Târgul de Paște este un eveniment al tuturor artiștilor timișoreni – amatori și profesioniști – dar și al școlilor, universităților, organizațiilor.
Vă invităm, așadar, să veniți alături de noi, pentru a împărtăși bucuria sărbătorilor!
IATĂ CÂȚIVA PAȘI DE URMAT…
1. Trimite intenția ta pe office@ccmt.ro, în perioada 24 fabruarie-9 martie 2025.
În mail vei include următoarele:
- câteva informații despre tine sau despre trupă (numele, anul înființării, genuri muzicale abordate, apariții pe scenă, colaborări, albume etc.).
- fotografii și linkuri/atașamente cu melodiile/dansurile interpretate
- fișa cu datele de contact, completată
La trimitere, vei intitula mailul Târgul de Paște 2025_Numele tău/al trupei
2. Așteaptă răspunsul nostru și un număr de înregistrare, pe care trebuie să le primești în maxim 3 zile lucrătoare, de la trimiterea mailului. Dacă nu primești răspuns, asigură-te că mailul tău a ajuns la noi, cu un telefon la 0256-498214.
3. Așteaptă rezultatul final al selecției artiștilor, pe care îl vei primi în perioada 10-16 martie 2025. Dacă ai fost acceptat, vei fi contactat de către un reprezentant al Casei de Cultură, pentru a stabili detaliile necesare bunei desfășurări a concertului:
- Data și ora concertului
- Detalii tehnice
- Detalii legate de promovare
- Data încheierii contractului
OBSERVAȚII
1. Casa de Cultură a Municipiului Timișoara își rezervă dreptul de a selecta doar o parte dintre artiștii care vor trimite propunerea lor de colaborare, în funcție de programul artistic al Târgului de Paște și, implicit, de spațiul disponibil la scenă.
2. Nu sunt acceptate contestații.
3. Ce vă punem la dispoziție:
- Scenă, în Piața Victoriei
- Sonorizare, lumini
- Zonă amenajată în backstage
Anunț 13 noiembrie 2024
În urma selecției organizate în vederea desfășurării de activități comerciale în cadrul Târgului de Crăciun, ediția 2024, s-au retras 10 comercianți, după cum urmează:
ZONA CENTRALĂ (Piața Victoriei și Piața Libertății)
• 2 cu standuri de mâncare
• 2 food-trucks
• 2 trucks, produse din aluat
• 1 căsuță 3*2 m, produse din aluat
• 1 căsuță 3*2 m, produse nealimentare
ZONA LIPOVEI
• 1 căsuță 3*2 m, produse viticole
• 1 căsuță 3*2 m, produse din aluat
În locul lor au fost acceptați o parte dintre comercianți respinși inițial, după cum urmează:
ZONA CENTRALĂ (Piața Victoriei și Piața Libertății)
• 2 trucks, produse din aluat (SC Lepădat Voichița și SC Milan Gr)
• 1 căsuță proprie, produse din aluat (SC Szilagyi Laszlo Jr. Î.I.)
• activitate recreativă (VR), sania lui Moș Crăciun (SC Gia Mondo Speed SRL)
ZONA LIPOVEI
• 1 truck, produse din aluat (SC Dainity SRL)
Anunț 24 octombrie 2024
Comisia de soluționare a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor participanților la Târgul de Crăciun din Timișoara, întrunită în data de 23.10.2024, a înregistrat 11 contestații care au fost soluționate astfel:
- GIA MONDO SPEED – contestație admisă Dosarul a fost reanalizat de comisie și respins.
- GREATWINE SRL – contestație respinsă
- SZEKELY FAMILY SRL – contestație respinsă
- LARY & ROX PROFESIONAL – contestație respinsă
- YORADI FLOR – contestație respinsă
- SZILAGY LASZLO – contestație respinsă
- C&D DAINITY SRL – contestație respinsă
- PARASKA KURTOSKOLAC SRL – contestație respinsă
- ATY KRY MONIKA SRL – contestație respinsă
- EGIN KURTOS SRL – contestație respinsă
- LEPĂDAT VOICHIȚA MARINA – contestație respinsă
Anunț 21 octombrie 2024
Agenții comerciali admiși pentru participarea la Târgul de Crăciun 2024 sunt următorii:
- SC Ramsi Caffe SRL, CCMT 3 x 2 – Corbeanu Simona ciocolată caldă, ceai, cafea
- SC Lemon Shake SRL, CCMT 3 x 2 – Jigovan Adela, limonadă, ciocolată caldă, vin fiert, țuică fiartă
- SC Căsuța cu dulciuri SRL, CCMT 3 x 2 – Ahmadi Reza, dulciuri de casă ambalate
- SC NatRural Make SRL, CCMT 3 x 2- Jigovan Adela, limonadă, ciocolată caldă, vin fiert, țuică fiartă
- IF Sabău Florian Avram, CCMT 3 x 2 – Sabău Florian, langoși
- SC Lucky Ingredients SRL, CCMT 3 x 2 – David Ioan, vin, vin fiert, must, cocktail
- SC Eldoro COM SRL, CCMT 3 x 2 – Lică Teodor, vin, vin fiert
- SC Ciem Wine & Food SRL, CCMT 3 x 2 – Andreica Ciprian, vin, vin fiert
- SC Lupescu Sibianul SRL, CCMT 3 x 2 – Bogdănel Nicolae, brânzeturi și produse din carne
- SC Daco Tivoli SRL, CCMT 3 x 2 – Solomon Andrei vin, vin fiert
- SC Golden SRL, CCMT 3 x 2 – Erdei Luminița, vin, fin fiert, pălincă
- SC Regal Vin Comercials SRL, CCMT 3 x 2 – Carabă Mirona, vin, vin fiert
- PFA Ciocan Cristian Florin, CCMT 3 x 2 – Ciocan Cristian, produse apicole
- II Erdei Luminița, CCMT 3 x 2 – Erdei Luminița, vin, ceai, ciocolată caldă
- SC Lucas & Cristian Călin SRL, CCMT 3 x 2 – Călin Gheorghe, dulciuri ambalate
- SC Krump Food SRL, CCMT 3 x 2- Musteți Marius, fast food
- IF Pop Paraschiva, CCMT 3 x 2 – Pop Paraschiva, castane, popcorn, nachos
- II Curuie Traian Cosmin, CCMT 3 x 2 – Curuie Cosmin, dulciuri de casă ambalate
- PFA Vuia Andrei Aurel, CCMT 3 x 2 – Vuia Andrei, vin fiert
- SC De Colțești SRL, CCMT 3 x 2 – Marius Cioran, brânzeturi și produse din carne
- SC Miro-Roxy SRL, CCMT 3 x 2 – Gui Roxana, dulciuri de casă ambalate
- I.I. Otves Eugen, CCMT 3,5 x 4 – Otves Eugen, plăcinte, ștrudele
- SC Dominik Timișoara SRL, CCMT 3,5 x 4, Markus Dominic Zoltan, kurtos
- SC Kaly Family Enjoy SRL, CCMT cu pridvor 3,5 x 4 Kalanyos Janos kurtos, lipie
- SC DDS Activ Factory SRL CCMT 3,5 x 4 – Sergiu Dan, kurtos, plăcinte
- SC Begu Food SRL, CCMT 3,5 x 4 – Beghean Viorel, langoși, plăcinte
- SC Pauls Fantasy Pizza SRL, CCMT 3,5 x 4 – Beghean Sorin, gogoși, plăcinte
- II Burciu Doru Daniel, CCMT 3,5 x 4 – Burciu Doru, kurtos, plăcinte
- SC Adysim AS SRL, CCMT 3,5 x 4 – Găitan Elisabeta, kurtos, plăcinte
- SC Zolly Food Tim SRL, CCMT 3,5 x 4 – Szilagyi Zoltan, plăcinte, gogoși
- SC OE West Fest SRL, CCMT 3,5 x 4 – Otves Eugen, kurtos
- II Găitan Daniel, CCMT 3,5 x 4 – Găitan Daniel, gogoși
- SC La Rozi SRL, CCMT 3,5 x 4 – Csizmadia Rozalia, kurtos, langoși
- SC Ady Levai LRI SRL, CCMT 3,5 x 4 – Levai Valentina, kurtos, plăcinte
- SC Almaz Steel SRL, CCMT 3,5 x 4 – Becan Loredana, gogoși, clătite
- SC Parkcaffe SRL, food-truck 4,3 x 2 – Mleselnita Stefan Cristian, fast food
- SC Căzănăria Obrejană SRL, food-truck 3 x 2 – Ioan Nasleu, fast food și băuturi slab alcolizate
- SC Budok&Eugen SRL, food-truck 5 x 2 – Balanof Eugen, gogoși
- SC Căsuța cu dulciuri SRL, food-truck 5 x 2 – Ahmadi Reza, dulciuri de casă
- SC Deco Premium Food SRL, food-truck 5 x 2 – Răutu Denis, churros, clatite
- SC Casa Lory Family SRL, food-truck 7 x 2 – Vergel Gavrilă, clătite, gogoși
- SC Tim Trade 64 Distribution SRL, food-truck 5 x 2 – Kalapis Petru, langoși
- SC ASA Util Clean SRL, food truck 6 x 2 – Spiridon Adriana, langoși, gogoși, clătite
- SC Churros Fiesta SRL, food-truck 6 x 2 – Dobrea Ștefăniță, churros
- SC Clementina Food SRL, food-truck 6 x 2 – Pătatu Clementina, plăcinte, gogoși
- SC Serind SRL, food-truck 3 x 2 – Mihuți Diana, vin, vin fiert, ceai, cafea
- SC We Trust Food SRL, food truck 6 x 2 – Musteți Andrei, fast food
- SC Norișorul Dulce SRL, căsuță proprie 3,5 x 2 – Fleser Alexandru, vată de zahăr
- SC Krofne M&S SRL, food-truck 6,8 x 2 Condraschi Marius gogoși, clătite
- SC Hertea Concept SRL, food-truck 5,5 x 2,3 – Hertea Bogdan, kurtos
- SC Soul Garden Concept SRL, căsuță proprie 10 x 2 Pasol Bogdan, clătite, vin fiert, ciocolată
- SC MM Noua 18 Group SRL, food-truck 7 x 2 – Murgu Codruț, fast-food
- SC Fun Sport Viola SRL, căsuță proprie 2 x 1 – Florin Ilie, castane, porumb copt
- IF Boriceanu K, food-truck 4 x 2 – Boriceanu Katalin, churros
- SC Leonalex Food SRL, food-truck 3 x 2 – Garabă Alexandru, langoși
- SC Mașina cu clătite SRL, căsuță proprie 4 x 2 – Onici Deian, clătite, plăcinte
- II Musteți Dorin, căsuță proprie 4 x 2 – Musteți Dorin, gogoși, popcorn
- SC Your Beautifuli SRL, stand 21 x 3 – Dan Elena, fast-food, produse ambalate, produse viticole, brânzeturi și produse din carne
- SC DP Vivo Domino SRL, stand 10 x 2,5 – Dinu Paul, fast-food
- SC Szekely Csarda SRL, stand 18 x 3 – Istvan Molnar fast-food, produse din carne
- II Bura V. Vasile, stand 18 x 3 – Bura Vasile, fast-food, terasă, 2 produse aluat, produse ambalate, produse viticole, brânzeturi și produse din carne
- SC Petric SRL, stand 20 x 3 – Petric Ana, fast-food
- SC Sofy Festtrans SRL, stand 20 x 3 – Duca Ionuț, fast-food
- SC Pui de Moroșan SRL, stand 15 x 3 – Gall Maria, fast-food
- SC Miremar Company SRL, stand 10 x 3 – Dumescu Radu, fast-food
- SC Elgirami SRL, CCMT 3 x 2 – Rusu Elmedin-Ioan, mănuși, căciuli, șosete, decorațiuni
- SC Dark Bru SRL, CCMT 3 x 2 – Lakatos Adelin, produse specifice de Crăciun
- SC Echaterine Factory SRL, CCMT 3 x 2 – Mureanu Ionuț, bijuterii
- PFA Oltean A. Ana, CCMT 3 x 2 – Ana Oltean decorațiuni, aranjamente de Crăciun
- I.I. Rusu Geanina, CCMT 3 x 2 – Rusu Gianina, produse specifice de Crăciun
- SC Cipsol Delivery SRL, CCMT 3 x 2 – Libl Roxana, produse specifice de Crăciun
- II Lăcătuș Alexandru Dan, CCMT 3 x 2 – Lăcătuș Alexandru, căciuli și haine de blană
- SC Momo’s Crochet SRL, CCMT 3 x 2 – Bologda Denisa, produse croșetate
- SC Beny’s Style Nr. One SRL, CCMT 3 x 2 – Ghereș Beniamin, produse din piele
- SC Atelierul Creativelo SRL, CCMT 3 x 2 – Băleanu Radu, produse handmade
- PFA Cerbu Mihaela Cristina, CCMT 3 x 2 – Cerbu Mihaela, produse specifice de Crăciun
- PFA Surdu Alina (nume în curs de modificare), CCMT 3 x 2 – Arvinte Alina Ionela, produse specifice de Crăciun
- PFA Zanfir Oana Alexandra, CCMT 3 x 2 – Zanfir Oana, produse specifice de Crăciun
- SC Exquisit Extrem SRL, CCMT 3 x 2 – Bercaru Mihai, produse specifice de Crăciun
- SC Bio Citi Team SRL, CCMT 3 x 2 – Jano Nemet, produse handmade
- SC IAM Natural Life SRL, CCMT 3 x 2 – Miclea Andreea, produse naturiste de îngrijire personală
- PFA Delescu Ioana Carmen, CCMT 3 x 2 – Delescu Ioana, produse handmade
- SC Play Clay Dom SRL, CCMT 3 x 2 – Carolina Costineanu, produse handmade
- SC Ibara Exotic SRL, CCMT 3 x 2 – Salazar Ionela, produse handmade
- II Rostaș Miriam Teodora, CCMT 3 x 3 – Rostas Miriam, haine de blană
- SC Demars R.E.I. SRL, CCMT 3 x 2 – Szilagyi Denisa, produse specifice de Crăciun
- PFA Floria G. Liliana, CCMT 3 x 2 – Floria Liliana, produse specifice de Crăciun
- SC Unique Sesam SRL, CCMT 3 x 2 – Cosma Mădălina, produse handmade
- IF Hegheduș Maria, căsuță proprie 5 x 2 – Hegheduș Maria, produse specifice de Crăciun
- IF Hegheduș Maria, căsuță proprie 5 x 2 – Hegheduș Maria, produse specifice de Crăciun
- SC Lutelier SRL, căsuță proprie 8 x 4 – Briță Ioan, produse handmade
- II Păun Dănuț Cătălin, căsuță proprie 5 x 2 – Păun Dănuț, photo corner
- SC Pure & Magic Photography SRL, căsuță proprie 10 x 5 – Carmen Baia, carusel nou
- SC Ihtis Foto SRL, căsuță proprie 1 x 1 – Mucica Ecaterina, photo corner
- Grama Ioana
- Ybradi Flor SRL
- Lary&Rox Profesional SRL
- MM Grandor TIM SRL
- PDV Moto TRANS SRL
Anunț 2 octombrie 2024
Primăria Municipiului Timişoara, prin Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, organizează, în perioada 30 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, în zona centrală a municipiului Timișoara, dar și în cartiere, cea de-a XVII-a ediție a Târgului de Crăciun.
În vederea derulării de activități comerciale în cadrul târgului, toți cei interesați pot depune dosarele de înscriere în perioada 2-13 octombrie 2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Casei de Cultură din Timișoara (Str. Miron Costin nr.2), sau le pot trimite pe adresa de e-mail boe@ccmt.ro, până la data de 13 octombrie 2024.
Pot participa:
• Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare, cu specific de Crăciun;
• Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare (cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.)
• Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – prestatori servicii de activități recreative (exceptând roată panoramică și patinoar)
Taxele de participare diferă, în funcție de natura activității desfășurate și de produsele comercializate.
Calendarul desfășurării procedurii de selecție poate fi consultat în Anexa 1 (pag. 10) a Regulamentului.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara
Pentru informații complementare, vă stăm la dispoziție de luni până vineri, între orele 8:00-16:30, la telefon: 0711 056 054
Anunț 10 iunie 2024
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează, în 20 iunie 2024, audiții pentru artiștii stradali.
Se pot înscrie muzicieni, dansatori, artiști plastici, actori (inclusiv statui vicante) etc.
Artiștii care doresc să performeze în spațiul public, dar nu au mai făcut-o până acum, precum și artiștii care au obținut avizul în octombrie 2023, sunt rugați să se înscrie la audiții, în această sesiune, urmând următorii pași:
1. Citirea atentă a regulamentului, care poate fi consultat pe site-ul www.casadeculturatm.ro
2. Descărcarea formularului de pe site-ul www.casadeculturatm.ro;
3. Completarea formularului și trimiterea acestuia pe adresa de mail office@ccmt.ro sau depunerea lui la sediul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, Str. Miron Costin nr.2, de luni până vineri, între orele 9:00-14:00.
Înscrierea este considerată validă doar prin primirea unui număr de înregistrare a acesteia.
Vă așteptăm cu noi!
Anunț 20 mai 2024
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează, în perioada 31 mai – 2 iunie 2024, evenimentul „Cireșar”, dedicat Zilei Internaționale a Copilului.
Organizarea acestui eveniment presupune echipamente și servicii de scenotehnică, separat, pentru Parcul Copiilor (31 mai-2 iunie) și, respectiv, Parcul Rozelor (1-2 iunie).
Având în vedere că ofertele primite până astăzi, 20 mai, se referă doar la echipamentele și serviciile necesare în Parcul Rozelor, operatorii care dețin astfel de echipamente și/sau prestează astfel de servicii sunt rugați să își exprime intenția, pentru a obține informațiile necesare, în vederea ofertării pentru Parcul Copiilor, pe adresa de mail office@ccmt.ro.
Anunț 16 mai 2024
Casa de Cultură a Municipiului Timișoara organizează, în perioada 31 mai–2 iunie 2024, evenimentul Cireșar, dedicat Zilei Internaționale a Copilului. Acesta va avea loc în Parcul Copiilor (31 mai-2 iunie) și, respectiv, în Parcul Rozelor (1-2 iunie).
Organizarea acestui eveniment presupune echipamente și servicii de scenotehnică. Operatorii care doresc să participe sunt rugați să își exprime intenția, pentru a obține informațiile necesare, pe adresa de mail office@ccmt.ro. Termenul limită de depunere a ofertelor este luni, 20 mai 2024, ora 10:00.